Monitorujemy 100% transakcji w trybie 24×7

Co jest prawdziwym celem monitoringu? Czy posiadanie wiedzy o poszczególnych komponentach naszego systemu jest wystarczające do stwierdzenia, że wszystko działa dobrze? Jak szybko jesteśmy w stanie precyzyjnie określić źródło problemu, jeżeli dotrze do nas informacja, że się pojawił? I najważniejsze – jaki wpływ nasze problemy mają na odczucia odbiorców naszych usług, czyli użytkowników końcowych?

To tylko niektóre z pytań, na które odpowiadamy wdrażając kompleksowe rozwiązania pozwalające na efektywny monitoring złożonych, nowoczesnych systemów informatycznych. Wiemy, że wolniejsze działanie aplikacji, błędy lub, co najgorsze, awarie to spadek produktywności a co za tym idzie spadek zysków. Dlatego proponowane przez nas rozwiązania nie uwzględniają żadnych kompromisów. Tylko całościowy obraz środowiska oferuje rzeczywistą informację i pozwala podjąć działania zanim pojawiające się problemy dotkną użytkowników końcowych. Narzędzia, które proponujemy naszym Klientom zapewniają śledzenie 100% transakcji, w trybie 24×7 dając dostęp do całościowej informacji na temat stanu systemu – od odczuć użytkownika końcowego, przez wgląd do parametrów serwerów centrum przetwarzania danych, wpływu systemów zewnętrznych (np. CDN) aż po poziom kodu (JAVA, .NET, PHP). Wskazując jednoznacznie źródło problemu sprawiają, że czas dotychczas poświęcany na szukanie przyczyn wydatkujemy na faktyczną naprawę.

Bazując na potrzebach naszych klientów oferujemy trzy grupy rozwiązań do monitorowania:

Monitoring syntetyczny
sprawdzanie procesów biznesowych przez roboty wykonujące skrypty automatyczne symulujące pracę rzeczywistych użytkowników. Bazujemy na rozwiązaniach autorskich oraz platformach komercyjnych

Monitoring agentowy
pozwalający na śledzenie 100% transakcji od poziomu odczuć użytkownika końcowego do poziomu kodu. Bazujemy na rozwiązaniach lidera rynku APM – dynaTrace Application Monitoring.

Monitoring bezagentowy
Połączenie analizy wydajności aplikacji z wydajnością sieci przez wszystkie warstwy dzięki dekodowaniu ruchu sieciowego przy użyciu oprogramowania dynaTrace Data Center RUM.

Szerokie wsparcie technologiczne
  • SAP
  • CITRIX
  • Oracle EBS
  • JAVA, .NET, PHP
  • Web, Mobile
  • Desktop
Wsparcie pełnego SDLC
  • Produkcja
  • Testy wydajnościowe
  • Testy funkcjonalne
  • Continuos Integration
Różni odbiorcy Różne perpektywy
  • Użytkownik końcowy
  • Transakcje biznesowe
  • Poziom kodu
  • Wydajność sieci
  • Serwery aplikacyjne
  • Hardware

Potrzebujesz więcej informacji o usługach?

Napisz do nas! Nasi specjaliści odpowiedzą na wszystkie Twoje pytania

BACK