en
Icon

Pozostaw
swój telefon

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 15 minut (pon. – pt. 8:00 – 17:00)

Helpdesk IT Specialist

B2Bnetwork to polski startup specjalizujący się w obszarze Quality Assurance oraz tworzenia oprogramowania. Od 3 lat zarządzamy w całości procesami testowymi u naszych Klientów. Planujemy, wdrażamy oraz audytujemy procesy testowe, przeprowadzamy testy funkcjonalne, niefunkcjonalne oraz zajmujemy się ich automatyzacją. Nasi programiści pracują nad autorskim narzędziem TestFactory, a także tworzą oprogramowanie na projektach u Klientów.

Obecnie dla naszego klienta z branży bankowej poszukujemy kandydatów na stanowisko: Helpdesk IT Specialist. 

Warszawa
HD/WAW/0119

Główne zadania

  • Przygotowanie desktop-ów i laptop-ów dla użytkowników (instalacja na podstawie wzorcowych konfiguracji).
  • Bieżące utrzymanie sprzętu przekazanego do eksploatacji użytkownikom – naprawy, wymiany gwarancyjne i serwisowe.
  • Utrzymanie i konfiguracja urządzeń mobilnych takich jak tablety i telefony.
  • Zmiany konfiguracji sprzętowej i oprogramowania na zlecenie użytkowników.
  • Pomoc użytkownikom w bieżących problemach (odzyskiwanie plików, dostęp zdalny, uruchamianie systemów).
  • Konfiguracja sprzętu na potrzeby przeprowadzenia szkoleń.
  • Budowa instrukcji dla użytkowników i innych materiałów pomocniczych.
  • Instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych (komputery, monitory, gniazda sieciowe, drukarki, skanery).

Wymagania

  • Wykształcenie wyższe lub studenci studiów zaocznych, specjalności: informatyka lub pokrewne
  • Bardzo dobra znajomość systemu Windows 10 i pakietu MS Office 365.
  • Odpowiedzialność, orientacja na cel, analityczne podejście do problemów oraz umiejętność pracy zespole.
  • Cierpliwość i systematyczność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
  • Zdolności manualne w zakresie drobnych napraw sprzętu IT.

Dodatkowym atutem będą:

  • Doświadczenie w realizacja usług IT w obszarze pierwszej linii wsparcia użytkowników.
  • Umiejętność zarządzania Intranetem (Sharepoint) w tym:
    • Publikacja nowych treści i organizacja istniejących zgodnie z wymaganiami biznesowymi;
    • Konfiguracja zarządzania treścią (implementacja procesów, zasady wersjonowania dokumentów);
    • Zarządzanie uprawnieniami użytkowników;
    • Aktualizacja oprogramowania.

Oferujemy

  • Stały rozwój kwalifikacji zawodowy.
  • Możliwość pracy przy ciekawych projektach z najnowszymi technologiami.
  • Stabilną, długofalową współpracę.
  • Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
  • Benefity: opieka medyczna, dofinansowanie do aktywności sportowej, spotkania i wyjazdy integracyjne.

 

OSOBY ZAINTERESOWANE PROSIMY O PRZESŁANIE APLIKACJI ZAWIERAJĄCEJ CV.

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

Icon

Pozostaw
swój telefon

Skontaktujemy się z Tobą w ciągu 15 minut (pon. – pt. 8:00 – 17:00)

Skontaktuj się z nami