HD/WAW/0119
Obecnie dla naszego klienta z branży bankowej poszukujemy kandydatów na stanowisko Helpdesk IT Specialist.
Helpdesk IT Specialist
Główne zadania
- Przygotowanie desktop-ów i laptop-ów dla użytkowników (instalacja na podstawie wzorcowych konfiguracji).
- Bieżące utrzymanie sprzętu przekazanego do eksploatacji użytkownikom ? naprawy, wymiany gwarancyjne i serwisowe.
- Utrzymanie i konfiguracja urządzeń mobilnych takich jak tablety i telefony.
- Zmiany konfiguracji sprzętowej i oprogramowania na zlecenie użytkowników.
- Pomoc użytkownikom w bieżących problemach (odzyskiwanie plików, dostęp zdalny, uruchamianie systemów).
- Konfiguracja sprzętu na potrzeby przeprowadzenia szkoleń.
- Budowa instrukcji dla użytkowników i innych materiałów pomocniczych.
- Instalacja i konfiguracja stanowisk komputerowych (komputery, monitory, gniazda sieciowe, drukarki, skanery).
Wymagania
- Wykształcenie wyższe lub studenci studiów zaocznych, specjalności: informatyka lub pokrewne
- Bardzo dobra znajomość systemu Windows 10 i pakietu MS Office 365.
- Odpowiedzialność, orientacja na cel, analityczne podejście do problemów oraz umiejętność pracy zespole.
- Cierpliwość i systematyczność oraz bardzo dobra organizacja czasu pracy.
- Zdolności manualne w zakresie drobnych napraw sprzętu IT.
Dodatkowym atutem będą:
- Doświadczenie w realizacja usług IT w obszarze pierwszej linii wsparcia użytkowników.
- Umiejętność zarządzania Intranetem (Sharepoint) w tym:
- Publikacja nowych treści i organizacja istniejących zgodnie z wymaganiami biznesowymi;
- Konfiguracja zarządzania treścią (implementacja procesów, zasady wersjonowania dokumentów);
- Zarządzanie uprawnieniami użytkowników;
- Aktualizacja oprogramowania.
Oferujemy
- Stały rozwój kwalifikacji zawodowy.
- Możliwość pracy przy ciekawych projektach z najnowszymi technologiami.
- Stabilną, długofalową współpracę.
- Miłą atmosferę w ambitnym i profesjonalnym zespole.
- Benefity: opieka medyczna, dofinansowanie do aktywności sportowej, spotkania i wyjazdy integracyjne.